24 Kasım 2020 Salı

4171

 (23 KASIM PAZARTESİ)

Yeni haftaya zinde bir giriş yaptığım söylenemez, 1 haftadır hem yoga ve nefes çalışmalarımı ihmal ettim hem de işleri çok boşladım. Doğum günü hazırlıkları, partisi, ardından temizliği derken birkaç gün geçti böyle. Yeniden işlere adapte olmakta zorlanıyorum ve hala dinlenemedim sanki.

Haftalık yemeğimizi pişirdikten sonra kızlar kahveye geliyor; aylardır görmediğim kuzeni merak ediyordum. Bir derdi olduğu belliydi de, nedenini bilmiyorduk. Onu dinlerken biz de kendi ilişkilerimizi anlatmaya başladık bir yandan; geçmişe gittik bugüne geldik. Hepimizin benzer süreçlerden geçtiğini gördük ve bence daha yakınlaştığımızı hissettik.

Akşam yine ben fazlasıyla düşük buldum kendimi; hasta olacak gibi, hasta olmaktan korkmakla teslimiyet arasında bir yerlerde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder