9 Kasım 2020 Pazartesi

4154

 (06 KASIM CUMA)

Meditasyona başlamak bir eşikti benim için, önyargılarımı kırmak zordu. Öylece oturacak mıyım ve öylece oturacaksam bunun ne anlamı var gibi düşüncelerim vardı... Sürdürmek ise ayrı bir mesele- her gün hem yoga hem meditasyon hem nefes çalışmasına vakit ayırmak ciddi bir zaman istiyor. Kasım niyetlerimden biri de her sabah olmasa bile haftada 3-4 gün meditasyonu sabah rutinime dahil etmek.

Bu sonbahar hayatıma dahil etmek istediğim bir başka mevzu da aromaterapi; ki zaten 2 sene önce katıldığım bir workshopta giriş yapmıştım. Ses gibi kokunun da eskiden beri terapide kullanıldığını bilmek bir şey uyandırdı içimde ve çağımızın hepimizi getirdiği "kendine iyi bakma" meselesinin bir parçası olması gerektiğini anladım. Buhurdanlık ve uçucu yağ karışımları sipariş ederek bugün kendime bir güzellik yaptım.

Akşamüstü arkadaşlarım kahveye uğradı, kekler pastalar getirmişler. Hayatımın son 5 yılına geriye dönüp baktığımda neler gördüğümü anlattım ve son ayların pandemi gündeminde nelerin hasretini çektiğimizi konuştuk... 

Her sabah içimde yine de "Buna da şükür" diyen bir ses duyuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder