11 Kasım 2020 Çarşamba

4158

 (10 KASIM SALI)

Nefes çalışması ile güne başladım; hiç zannettiğim gibi sakin ve sıkıcı bir şey değilmiş! Hatta zorlandım, sonrasında da bacaklarım ağrıdı...

Temizlik gününün ilk yarısı yine kışlıkları çıkarmak, dolabı silip ütülenenleri kaldırmakla geçti. Eşyaya köle mi olduk diye düşünüyorum bazen, senede 2 defa bunu yaşarken... Ne çok giysimiz, ayakkabımız ıvırı zıvırımız var. 

Öğlen hızlıca işe başlıyorum, gönderileri hazırlamak için dükkana uğruyorum. Dönüşte kaldığım yerden devam; çalışma odamda düzenlemek istediğim raflar ve çekmeceler beni bekliyor. Aslında evrakları elden geçirip dosyalamak niyetindeydim, ama çok sıkıldım ve yoruldum. Gerisi haftaya kalsın dedim.

Akşam doktorumla telefonda görüşünce birden moralim bozuldu; ilacımın dozunu arttırmamı söylediğinde sanki bir şeyleri başaramadığımı hissettim. Daha dikkatli beslenmeliyim, daha çok hareket etmeliyim, neden hala kontrol altına alamadım bu işi diye dert ettim kendime. Sanki o kötü senaryoların tümü canlandı birden zihnimde...

Bir şişe şarap açtık, Leonard Cohen dinlerken tango yaptık, terapi niyetine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder