19 Temmuz 2020 Pazar

4043

(18 TEMMUZ CUMARTESİ)

2 gündür nedenini bilmediğim bir bırakmışlık halindeydim, canım hiçbir şey yapmak istemiyordu. Bugün sonunda dinlenmiş uyandım ve yoga için enerji buldum kendimde. Kahvaltıdan sonra piyano bile çaldım biraz. 
Evi toparlayıp hazırlığımızı yaptıktan sonra Emirli'ye gelişimiz öğleden sonrayı buldu. 3 haftadır ertelenen banyo dolabı montajını sonunda bitirdik, aklımızdan bir iş daha eksilmiş oldu böylece. Bu yaz ev restorasyonu ile geçecek zaten...
Dolu dolu bir günün sonuna doğru; bahçe masamıza kurulduk, çayımızı demledik. Heyecanla beklediğim konuşmayı dinledik mum ışığında notlar alarak. Beklediğim kadar sarsmadı beni açıkçası, yine de kendime hatırlatmak isteyeceğim cümleler vardı aralarda:
"Hinduizm benliğin kurtuluşudur, Budizm 'ben'den kurtuluştur."
"Okyanustan bir kap su alıp 'bu benim işte'deriz, oysa biz koskoca okyanusuz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder