25 Mart 2020 Çarşamba

3927

(24 MART SALI)

Evde kaldığımız bu süreçte fazlasıyla mutfakta vakit geçirdiğimi fark ettim; her gün ekmek, kek, poğaça, yoğurt ya da yemek yapıyorum ve bundan terapi gibi bir keyif alıyorum aslında. Gördüğüm kadarıyla ülkecek de bu vaziyetteyiz; tek sıkıntı her yaptığım çok lezzetli oluyor ve daha çok yediriyor. Artık cidden ya akşam parkta yürüyüş yapmaya ya da evde bir egzersiz programına başlamak şart oldu.
Geçen hafta düzenimizi tam oturtamadık, stresliydik aklımızı toplayamadık tamam da-bu hafta neden hala piyanoya ve spora başlayamadık acaba? Neden sürekli erteliyorum- bunu düşündüm. Karantina geçer geçmez isteklerimi planlarımı ertelememeye karar verdim. Dövme yaptırmak istiyorum mesela, seyahat planı yapmak istiyorum ama hep kendimi korkularımla durduruyorum. Bundan sonra durdurmayacağım-"sadece yap!"
Motivasyon videoları yardımcı oluyor, en ufak bir sosyal medya etkileşimi dahi iyi geliyor şu aralar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder