23 Mart 2020 Pazartesi

3924

(21 MART CUMARTESİ)

Sabah yoga pratiğimin sonuncusunu yaptım ve başladığım günden bugüne ne kadar ilerlediğimi fark ettim. Pazartesi yeni bir seriye başlayacağım ve önümüzdeki hafta daha fazla spora vakit ayırmayı planlıyorum. Evde kaldıkça yemek yapmaya, daha fazla yemeye başladık çünkü ve hareketsiz kaldık.
Bugünün ilk yarısını epeydir zaman ayıramadığım dijital pazarlama maillerine ayırdım; birkaç doküman okuyup not aldım.
Hafta sonunu Emirli'de geçirmek istiyoruz, ona göre hazırlandım. Öğleden sonra yine elimiz kolumuz dopdolu vaziyette çıktık, köyümüze gittik. Köpekleri kedileri besleyip şömineyi yaktık. Bahçede güneşin tadını çıkardık biraz önce; virüsten salgından uzakta sessiz sakin yemyeşil çimden oturup biraz nefes almak bile çok iyi geldi...
Hafta sonu kızımız Emily bizi çok özlemiş, sevdik şımarttık gırlattık... Duvara asacağımız mantar pano projemiz için biraz kafa patlatıp denemeler yaptık. Sonra yorulup artık rahatlamak istedik ve yemek hazırlayıp şömine karşısına geçtik.
Filmi bitiremedik, belki de odun çıtırtılarını izlemek daha güzeldi. Burası mahsur kalmak için harika bir yer!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder