22 Ekim 2019 Salı

3772

(21 EKİM PAZARTESİ)

Sabah hem içimde kötü bir hisle uyandım, hem de bir şeyleri artık geride bırakmışım gibi hafif bir rahatlamayla başladım güne...
Durduğum anda düşeceğimi bildiğimden, enerjimi kaybetmeden öğlene kadar kendimi zorladım: evi süpürdüm, banyoyu temizledim, yoga kuvvet antremanına başladım. Durmak bilmedim ama aşırı yoruldum sonunda. Öğleden sonra pilim bitmişti, birşeyler yedikten sonra uyuya kaldım.
Uyandığımda akşama bize gelecekleri mesajını okudum, bugüne denk gelmesi iyi oldu diye düşündüm. Kendimce bir karar verdim; bu insanlar için sahip olduğum  güzel şeyleri bırakmayacağım. Onlar yüzünden düzenimi mutluluğumu bozmayacağım, ben buradayım ve kalacağım.
o zaman el mi yaman bey mi yaman göstereyim hepsine- madem merak ediyorlar bizim hayat tarzımızın onlardan çok farklı olduğunu, neler yaptığımızı görsünler bakalım... İnadına çok şık giyinip, çok mutlu olup onlara hiç tatmadıkları şeyler ikram etmeye karar verdim. Bundan sonra evime gelenleri memnun etmek için kendimi paralayacak değilim, isteyen istediğini yapar-ama burası bizim evimiz ve bu evde bizim kurallarımız geçer.
Bu bir stratejik oyunsa ben de bu oyunu kazanacağım diyerek yola çıktım, kendime güvenli ve yepyeni bir bakış açısıyla yeniden başladım. Onlar gibi olmayacağım ve olmadığımı gözlerine sokacağım, ister beğensin hayranlık duysun ister kıskansın sinir olsunlar...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder