13 Temmuz 2018 Cuma

3304

(12 TEMMUZ PERŞEMBE)

Canım hiç çalışmak istemiyor bugün, gezesim var.
Ufak tefek detayları tamamladım, bu haftanın işlerini kafamda hallettim ve akşamüstü annemle dışarı çıktık. Yeni açılan yakındaki bir alışveriş merkezine gidelim dedik, açık havada yürümek için bu ay çok sıcak. İçerisi fazlasıyla lüks yapılmış, ferah bir mekan, ama biraz tuhaf bir girişi var. En kötü tarafı gezen kitlenin Arap ağırlıklı olması, bu kadar çarşaflı kadını epeydir görmüyordum, hiç de hoşuma gitmedi.
Yine de dolaşmak iyi geldi, epeydir vitrin bakmıyorduk. Kendime bir keten şort bir de keten gömlek seçtim, her zaman giyilecek parçalar. Bir de yeni sezonda beğendiğim kırmızı çiçekli elbiseyi aldım, mutlu günlerde giyilsin.
Akşam teras katında şık bir restorana oturduk yemeğe, kendimizi fajita ile şımarttık. Anne kız bir kaç yıl önceki rutinimiz Nişantaşı'nı gezdikten sonra orada fajita yemekti, evlendiğimden beri fırsat bulamıyorduk. Bundan sonra kendimize ev işleri ve ayakkabı siparişleri arasında ne yapıp edip kısa boş vakitler yaratacağız ve yine eskisi gibi keyif almaya bakacağız hayattan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder