26 Ekim 2017 Perşembe

3045

(25 EKİM ÇARŞAMBA)

Yorgunluğumu attım sonunda uykumu almış uyandığım bir gün!
Dün gelen arkadaşın hararetli konuşmaları, sürekli aynı şeyleri tekrar tekrar anlatıp durması beni yordu bu sabah. Aç karna içtiği sigaraların dumanı da burnumu tıkadı, artık bir an önce hayatını bir düzene koysa da hepimiz rahatlasak!
Önden ikişer çay içtikten sonra dışarı çıkıp süt, yumurta filan aldık. Mükellef bir kahvaltı sofrası kurasım vardı, güne böyle başlamayı seviyorum.
Bir yandan sohbet, fonda Bizimkiler derken öğleni ettik.
Etrafı toparlayıp çıktık, o yoluna ben dükkana... Serin havada yürümek iyi geldi ama ara sokaklarda kamyonlar arasında sıkışmak fena... Fazla işim de yoktu, müşterilere geri dönüp boyama siparişlerin eskizlerini yaptım.
Kocacığım erken döndü eve, hemen uyuya kaldı o da yol yorgunuydu. Akşam yemeğine palamut pilaki pişirdim, yanına turplu rokalı kış salatası mis gibi, bir de avokado ezmesi hazırladık.
Sonbahar yağmurla geldi, bu akşamlarda yapılacak en tatlı şey evde dizi izlemek; Absentia'nın son bölümü yüklenmiş, haydi öyleyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder