6 Ekim 2017 Cuma

3026

Haftanın son gününe yine çok iş sığdırmaya çalışacağız; erkenden güzel bir kahvaltıyla başladık.
Önce bana uğrayıp iş planımı ve finansal tablolarımı gözden geçirmem lazımdı, sonra teslim edeceğim tüm evrakın çıktısını alıp Dudullu yolları taştan...
3er kopyadan bir dolu kağıda kaşe basıp imza attıktan sonra delirmeden İMES'e gitmeyi başardık neyse ki. Bu araya bir de gönderi sıkıştırdık hatta, o kadar çalışkanız.
Sertifikamı da getirmem gerekiyormuş, bunu öğrenip geri döndük, devlet dairesinin şanındandır ilk gidişte hallolmaz işler. Pazartesi yine bu yola düşüyoruz demektir, olsun, geç olsun güç olmasın!
Akşamüstü eve döndüğümde yorgun hissediyordum, kendimi toplayıp bakım vakti yapayım dedim, manikür pedikür suyumu koymuştum ki kapı çalındı.
Bu saatte kim acaba? derken, ev sahibemizle tanıştık, aslında konuştuğumuz hanımların annesi imiş.
Tatlı bir teyze, memleketlim, sohbet ettik biraz, tanışmış olduk.
Ondan sonra kendime zaman ayırabildim 1-2 saatliğine, kocacığım eve dönene kadar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder