13 Ekim 2017 Cuma

3033

Sonunda dinlenmiş uyandım, hemen hemen hiçbir şey kalmadı gibi boğazımda.
Kahvaltıda kendime sütlü yulaf lapası pişirdim, kalan incirleri muzu doğradım-nefis oldu!
Banyomu yapıp saçlarımı iyice kuruttuktan sonra evden çıktım, birkaç iş vardı halledilmesi gereken.
Bir gönderi hazırlayıp dükkana uğradım, ustayla yeni modeller hakkında konuştuk, derken vakit geçiverdi.
Madem siparişlerim biraz hafifledi, ben de bu günlere yapmak istediklerimi sığdırayım dedim; epeydir aklımda olan şu duvar panolarından başlamalı-evin dekorasyonu parça parça tamamlanacak...
Ahşap objeler ve hobi malzemeleri arasında kayboldum bir süre, bakalım neler çıkacak.
Akşamüstü baş ağrısıyla döndüm eve, eczaneye uğramayı ihmal etmedim ve vitamin depoladım.
Hafta sonu gelsin artık biraz yaşadığımızın farkına varalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder