12 Ekim 2017 Perşembe

3032

Dün akşam dışarıda güzel bir yemek ısmarlamıştım anneme, nedense sonrasında bir kötüleştim. Sinsi bir boğaz ağrısı alttan alttan vurmaya başladı, acayip bir yorgunluk halsizlik çöktü eve dönerken...
Adaçayı da kafi gelmedi, bir yandan da şu havale edilen alacağıma bloke konulmasını verdiği huzursuzluk içimden gitmedi.
Gece uykularım acayipli rüyalarla ve Safinaz ile bölündü, bir ter bastı bir ürperti geldi, derken sabah bitkin uyandım.
Hala hesabımda bloke görünce keyfim hepten kaçtı, olası sebeplerini düşündükçe gerildikçe gerildim. Pazar alışverişini hızlıca bitirip bankaya gitmek niyetindeyken, son anda halloldu neyse ki.
Eve erken döndüm yine de, kendime zencefilli tarçınlı karanfilli elma çayı yaptım.
Battaniye altında fincanım elimde biraz çalıştım, biraz gezindim...
Dinlenmek iyi gelmiş olacak ki şu an daha iyi hissediyorum kesinlikle, hafta sonuna hastalıktan paçayı yırtmış olarak gireceğim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder