16 Ocak 2014 Perşembe

1667

Yeni Gün

Bugün bir bebek geldi dünyaya; adı Pera.

Bir bebeğin doğumuyla bugün, yenilendi dünya; sahil boyunca uzun uzun ve yorulmaktan yorulmadan yürüdüm, karşıdan gelenler merakla ve imrenerek bana bakıyordu, geç kalmış göçmen kuşlar bir adımında yanıbaşımdan hep birlikte havalanıyordu, deniz civa gibi kıvrılıp bükülerek sakinliyor ve kumda pinkiğe gelmiş 4 kız arkadaşın güneş gözlüklerinde parlıyordu.

Sahilin sonuna kadar hızlı hızlı yürüdüm, derin ve umutlu nefesler çektim, her sabah geçen geceyi unutmaya kararlı olduğum hafif günlerimi anımsayarak ve nede buraya ait olduğumu her adımda, hele de yavaştan bastıran yağmurda ıslanmaktan memnun olunca, iyiden iyiye hatırlayarak yürüdüm.

"Yeni Hayat" diye yazardım sol bileğimin içine, kelebekler çizerdim ya hani- "yeni" diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder