16 Ağustos 2012 Perşembe

1149

(15 AĞUSTOS ÇARŞAMBA)

Unutulan gün-

(16 AĞUSTOS PERŞEMBE)

İNSAN SEVMEMEM MESELESİ...

Bana insanlara uzaksın, soğuksun dediler hayatım boyunca. Ben hiç anlayamadım neden yakın olacakmışım? Bana daha 17 yaşımdayken insanlardan fenalık geldi!

"Yeterince yaşayan herkes, insanlardan tiksinmeyi öğrenecektir."

Bana 17 yıl yetmişti, öyle söyleyeyim.

İnsanlığın yarısından çoğu aptal, duyarsız, mantıksız, zayıf, pis, hayvani, iğrenç, işe yaramaz, boş, sığ, elde etmesi fazlasıyla kolay ve çok da zavallı...Bu konuda anlaşalım-başka türlü bekleyen hayal kırıklığına uğrar.

Ama arada bir iki, tek tük çıkıyor orada burada ilgi çekici, tanımaya değer birileri, çoğunlukla hiç tahmin edilmeyen yerlerde, hiç beklenmeyen vakitlerde böyleleri melek gibi karşımıza çıkıverip bize umut veriyorlar-insanlık adına, yaşam adına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder