3 Kasım 2022 Perşembe

4873

(25 EKİM)

Bu hafta benim için zor başladı; kızların doğum gününden sonra evi toparlamak, yorgunluğu atmak ve doktora gitmek, ardından kızların hastalanması... 

Sadece bu kadar değil sanki; elimden geldiğince yetmeye çalıştığım halde yetememek, sabahtan akşama kadar sadece onlara hizmet ederek bütün günümü geçirmeme rağmen bazen memnun edememek, ne yaparsam yapayım ağlamalarını susturamamak fazlasıyla yıpratıyor beni. 

Bu yıpranmayla sabrımı kaybedebiliyorum; çünkü benim de ihtiyaçlarım karşılanmıyor ve kendim için bazı günler hiçbir şey yapmamış oluyorum. Yine de bu akşam sabırlı olamadığım için suçlu hissettim, çok zor bir durumda destek alamadığım için en yakınımdakini suçladım ve öyle öfkelendim ki, her şeyi yıkmak istedim. Her şeyi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder