31 Ağustos 2021 Salı

4452

 (30 AĞUSTOS PAZARTESİ)

Son gün biraz dinlenirim sanıyordum, ama en fazla bugün yorgun hissediyorum nedense. Sanırım üst üste bu kadar fazla şeyi sığdırdığımız için oldu hafta sonuna.

Aslında kahvaltıdan sonra köpekleri besleyip, kedilere mama ve su bırakıp, bahçeleri sulayıp çıktık. Ama işte evi toparlamak bile zaten yorucu oluyor biraz, her seferinde ufak bir kavimler göçü halinde dönüyoruz.

Bahçede olgunlaşan domates biberleri kalmasın diye topladık, sütümüzü yumurtamızı yan çiftlikten aldık, ütülenmeye getirdiğim masa örtüleri vesaire... Buradan ayrılırken aklımız hep kedilerde, köpeklerde. Bizden başkaları da umarım dert edinip mama ve su bırakmaya gelir hafta içinde, hasta ve zayıf bir köpek de gördük ve içimize oturdu hali.

Eve döndükten sonra da dinlenme fırsatımız olmuyor genelde; biraz mutfakta işim vardı, öğleden sonra burası cehennem gibi sıcak oluyor hala. Sabah ve akşamları serinledi biraz, ama öğlen beni zorluyor. Akşamüstü dışarıdaki işler, sonra da online ürün bakmak derken kendimizi bir türlü rahat bir uykuya teslim edemedik yine.

Ama ikizlerin odası için birkaç parça daha buldum ve giderek daha fazla sevmeye başladım ortaya çıkacak manzarayı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder