31 Ağustos 2021 Salı

4450

 (28 AĞUSTOS CUMARTESİ)

Bu uzun hafta sonu tatilini Artur'da geçirmeyi istemiştik aslında, ama göze alamadım. Giderdim de gerçi, bu yoğun tempo arasında fazla yorulmak istemedim, bir de malum kritik haftalar içerisindeyiz.

Emirli'nin tadını çıkardık onun yerine, çok da keyifli geçti. Bugün arkadaşlarımızı mangala çağırdık. Onlar için zeytinyağlı enginar ve fırında mantar pişirdim, bahçeden topladığımız domates biber dereotları ile müthiş bir salata ve taptazecik bir haydar, hazırladım. Çok değil, ama mis gibi bir sofra oldu...

Masayı bahçeye atıp mangalı da yaktık, komşumuz da katıldı bize. Sohbet beklediğimden akıcı geçti, bence herkes memnun kaldı. Yeni tanışmamıza rağmen masal kitapları resimleyen bu kıza ısındım, üstelik ne kadar zarif düşünüp kızların odasına çizimlerinden hediye getirmiş.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder