31 Ağustos 2020 Pazartesi

4082

 (26 AĞUSTOS ÇARŞAMBA)

Emirli'de geçirdiğimiz sakin bir gün; kedilerin yokluğunda burada mutlu olmak çok zor. Her seste irkiliyorum, her bakışta onları hatırlayıp özlüyorum. Buraya gelme keyfim kaçtı adeta, eskisi gibi gülemiyorum...

Ay başında kısacık bir tatil yaptık ya, sonrası ve öncesi yorgunluk karışıklık... Bu evi birkaç haftadır ihmal etmiştim, bugün temizliğe giriştim. Gerçekten ne çabuk kirleniyor ve ne kadar emek istiyor ev işi. Zaten karantina süreci başladığından beri, gezmek için evden çıkmadığımız halde, nasıl oluyor da işleri yetiştiremiyoruz diye konuşuyoruz aramızda. Hafta sonu caddeye inip sinemaya gitmeler, arkadaşlarla yemekler filan hayatımızdan 6 aydır çıktığına göre biraz zaman artması lazımdı geriye. Ama tersine, yine işler birikiyor ve nasıl oluyor aklım almıyor.

Düşündüm de, 2. hatta 3. evin işleri çıktığı için olsa gerek! İlk 2 ay zaten temizliğe kadın gelmediği zaman kedilerle bir arada yaşamanın gerektirdiği üzere her gün süpürge yapıyorduk. Hafta sonu da Emirli'de tadilatlar, değiştirdiğimiz eşyaların kurulumu ve temizlik yapıyorduk. Derken Artur'a gitmeye karar verince o evin de açılması gerekti, hayatımızdan eksilen keyifli zamanların yerine ev işleri doldu demek ki.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder