26 Ağustos 2020 Çarşamba

4080

 (24 AĞUSTOS PAZARTESİ)

Yaz sonuna doğru yaklaşırken, tek isteğim sanırım tekrar Artur'a gidebilmek... Ama 2. tatil planımı şimdilik ertelemek zorunda kalıyorum, çünkü hesapta olmayan sıkıntılar çıktı işte. Uğraştıran müşteriler ve yeniden tedarik edilmesi gereken malzemeler yüzünden burada olmak zorundayım. 

Ağustos sonuna doğru salça mevsimi gelmiş demektir; biz de domates sosu, menemenlik ve çorbalık soslar hazırlamaya başladık. Gündüzler sıcak ve bunaltıcı, akşamlar serin ve esintili...

İçimde sabah akşam hep aynı acı; hem bilinmezlik hem yas hem de aynı anda alev alev yakıcı bir kin... Dünyanın haberi olmadan ben kendi içimde neler yaşıyorum, neler hissediyorum ve sindirmeye çalışıyorum. Anda kalmaya çabalıyorum ama aklımda hep aynı öfkeli, acı çeken sözler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder