14 Ağustos 2020 Cuma

4069

 (13 AĞUSTOS PERŞEMBE)

Yine hareketli bir gün, yetişmeye çalıştığımız şeyler peşindeyiz.

Kahvaltıdan sonra pazar alışverişinde hem kendi bedenimi hem de pazar arabasını zorluyorum, alınması gereken o kadar çok şey var ki, evde hiçbir şey kalmamış. Haftanın acil gönderisini kargoya verdikten sonra eve dönüp aldıklarımı yerleştiriyorum ve temizliği organize ediyorum- tam bir ev hanımı modu. 

Ardından kedileri kısırlaştırması için yardım istediğimiz mahalle sakinimize uğrayıp kızları alıyoruz, birini yavrularla beraber arkadaşlarımızın bahçesindeki parka bırakıyoruz. İçim pek rahat değilse de, onlar için en doğrusu bu şimdilik. En azından geniş alanda olacaklar ve bakılacaklar. Diğer anneyi de yavrularının yanına Emirli'ye bırakıyoruz, asayiş berkemal. Ama sıcaktan yorgun düşmüşüz, döndüğümde hiç çalışacak halim kalmamış.

Bu hafta her gün angarya işleri halletmekle geçti, doğru düzgün işimi yapamadım ve nasıl zaman geçti anlayamadım. Özellikle de Emirli'deki 2 anne kediyle yavrular bizi yordu; evde kaldıkları 2 günde odayı batırmışlar. Yine de onlar gidince bir boşluk oldu sanki; küçük suratlarını, seslerini özledim...

Akşam tam da benim seveceğim bir Hint korku filmi bulduk, ben de şaşırdım böyle bir film çekildiğine. Konfor alanım: bira+cips+Hint korku filmi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder