31 Mayıs 2020 Pazar

3993

(29 MAYIS CUMA)

Bugün pazar alışverişinden sonra pek bir şey yapmadım, sanki boş geçti, ama içimden sadece yatmak geliyordu...
Sabah bir yavru kedi operasyonu gerçekleşti; hiç beklemediğim bir yerde ve zamanda. Pazardan dönüşte arabaya biniyorduk ki yakından acı bir miyavlama sesi geldiğini duydum, biraz araştırdım; yandaki otoparktaki arabanın altından geliyor. Belli ki yavru bir kedi oraya girmiş, belki sıkışmış ve korkmuş, annesini arıyor zavallıcık. Baktım başka bir adam daha ona bakıyor, 2 gecedir böyle bağırıyormuş, hatta aşağı inip mama vermeyi denemiş ama kedicik çıkmamış. Endişelendik tabi, bırakıp gidemedik de, yapabileceğimiz pek bir şey de yoktu. Neyse ki arabanın bagajında yaş mama varmış; hemen açtık o da kokusuna çıktı, zar zor da olsa yedi. İçimiz rahatladı biraz, hani en azından bugün doydu, artık kendi başına var olmayı öğrenecek, hayatta kalması gerek... Kediyi dert eden diğer adamı da ayrıca takdir ettim.
Bu haftasonu Emirli'ye gitmemeye karar verdik, biraz ara vermek ve evde kalmak hem bize hem kedilerimize iyi gelecek. Bu kararı verince rahatladım, hafta sonu moduna girdim ve kurabiye yaptım. Akşam bir film açtık ve keyfini çıkardık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder