21 Mayıs 2020 Perşembe

3985

Dün gece epey geç uyuyabildim, onca işten sonra rahatlamaya ihtiyacım vardı. Sabah kalkar kalmaz bilgisayar başına geçtim, kahvaltı bile edemeden evden çıktım. Pazar alışverişini yine bir telaş içinde yaptık annemle, kabalık ve kaotik ortamda. Mevsimin en güzel meyvelerinden aldım, menemen yapmak için domates biber ve girit kabaklarından seçtim.
Öğlen kuaförde randevum vardı, annemi de aldım, birlikte bir güzel saçlarımızı boyatıp kestirdik. Şunu anladım ki kuaföre gitmeden maksimum 3 ay yaşayabiliyorum, sonrasında ruh sağlığım bozuluyor saç sağlığımla birlikte! Bitmek üzere olan şampuanımı da aldım, içim çok rahatladı.
Arada dükkana uğrayıp bugünkü gönderileri verdim, gecikmeli siparişler için gerginim, ama elimden geleni yapsam da yetişemedim 2 aydır. Bu ay sonuna kadar artık tüm gecikmiş ayakkabıları bitirip göndermek hedefim. Satışların artması bir yandan sevindiriyor bir yandan da stresler artıyor elbette.
Bir de bütün işler arasında ilgilendiğimiz kediler var zaman ayırmamız gereken; kısırlaştırdıktan sonra parka bıraktığımız kediye 2 defa bakmaya gittik, bulamayınca biraz aklımıza takıldı. Umarım uzun süre buralarda kalır ve rahatça yaşar, onun için en iyisini yaptığımızı umuyorum sadece...
Akşam da ev temizliği ve market alışverişiyle geçti; 2 evi ve yaklaşık 10 kediyle 8 köpeği idare etek amma zormuş! Yine de keyifli bir hayatımız var, bence...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder