11 Haziran 2019 Salı

3640

Off çok zor bir gün geçirdim!
Sabah kahvaltıdan sonra 2 - 3 saat sokağın aşağısındaki ağzı yaralı sokak kedisini yakalamaya uğraştık. Hayvancağızın 2 gündür hiçbir şey yiyemediğini, ağzının açık dilinin dışarıya sarkık vaziyette durduğunu ve acı çektiğini gördüğüm için içime dert oldu. Üstelik bir de anne, yavrularını göremedik hiçbir yerde.
Süt bile içemiyor ve çok agresif, belki zehirli bir şey yemiştir ya da ağzına bir şey batmış yara yapmıştır bilemiyorum. Umarım iyileşir, onun açlığını düşündükçe benim de yediklerim boğazıma diziliyor dünden beri.
O bahçedeki kedilere bakan hanımla birlikte uğraştık durduk, salamlarla yaş mamalarla kandırıp kutuya sokmaya çalıştık. Ama olduramadık, tanıdığımız veterinerlerden telefonla yardım istedik ama onlar da dışarı çıkmayı reddediyorlar.
Bir yukarı veterinere yürüdüm bir aşağı, oradan daha aşağıdaki veterinere gittim geldim kan ter içinde kaldım sonunda. Eve döndüğümde bunalmıştım, duşa girip bir şeyler yedikten sonra ancak masa başına oturabildim. Bütün bu hengameye rağmen bugünkü işlerimi hallettim.
Akşamüstü belediye ekipleri gelip aldılar, içim hem biraz rahatladı hem de rahatlamadı. Umarım iyileşir, iyi bakılır ve geri döner...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder