14 Mayıs 2018 Pazartesi

3244

(13 MAYIS PAZAR)

Anneler günü kahvaltısını anneannemlerle birlikte yakın bir yerde yaptık, fazla uzatmadan kalkıp karşıya geçtik ardından. Balat tasarım pazarını gezmek istiyorduk, arkadaşımız da bize katıldı. Nedense biraz keyifsizim bu hafta sonu, sanki zamanımızı boşa geçirdik ve pek bir şey yapamadık gibi hissediyorum. Tasarım pazarı dandikti, bir tek mantar çantalar güzeldi.

Güzel havada birer bira içip biraz güneşlenmek için Akın Balık yapalım dedik, birkaç meze seçtik ve ortaya kalamar istedik. Sohbet dönüp dolaşıp hep iş mevzusundan açılıyor böyle ortamlarda, nedense herkesin yaptığı işleri bizler bir türlü yapamıyoruz. Ben tuhaf bir yetersizlik hissine kapılıyorum şahsen ve çok da kafa dağıtmak gibi olmuyor, bari iş dışında iş konuşulmasa-sıkılıyorum!

Akşamüstü eve döndüğümüzde kendimi çok yorgun hissediyorum, evdeki işler de birikmiş. Yorgun halimle bulaşık kaldırıp etrafı toparlıyorum, kuşkonmazlı tuzlu kek pişirmeye girişiyorum. Merak ediyordum nasıl olacağını, güzel de oldu sonuç. Patatesli havuçlu kuşkonmazlı nohut unlu tuzlu kekimizi çayla yerken akşam bir film izlesek diyorum, ama kafam kaldırmıyor, konsantre olamıyorum. Vakit bir türlü yetmiyor gibi yapmak istediğim işlere, yapılması gereken işlere yetişmeye çalışırken. Bazen kendimi öfkeli hissediyorum bu yüzden, bir evi çekip çevirmek de, bir markayı yönetmek de benim omuzlarımda ve sanki hiç boş vaktim kalmıyor geriye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder