2 Mayıs 2018 Çarşamba

3232

(01 MAYIS SALI)

Pazartesiye benzeyen salı günü, toparlanması gereken ufak tefek işlerin takibiyle başladı. Tatilde bir iki gün uzak kaldığım ve kafamı dinlediğim müşteriler; gönderiler vs.

Üzerimde acayip bir ağırlık var nedense, şehre döner dönmez yine burnum tıkanmaya genzim yanmaya başladı, alerjim bahara mı şehre mi anlayamadım.
Bahar yorgunluğu gibi de değil, gözlerimi zor açıyorum, alerji ilaçlarının da etkisi var sanırım-bir isteksizlik üzerimde bir atalet...
Akşamüstü kendimi dışarı attım, bugünü değerlendirelim diye sahile indik. Yürümek zor geldi, normalde keyif alırım oysa ki. İşin kötüsü daha fazla yemeye de başladım ve kaçamaklar arttı bu aralar bir de. Kendimi iyi hissetmediğim dönemlerde sağlıklı yeme düzenimi de bozuyorum hep.

Neyse yine de çimenlerde oturup çilek yemek, kahvenin yanına bir sigara yakmak ve yeni ayın dergisine başlamak iyi geldi biraz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder