13 Nisan 2017 Perşembe

2849

(12 NİSAN ÇARŞAMBA)

Eşimi yolcu ettikten sonra etrafı biraz toparlayıp annemi bekledim; zira yeni birini buldu bana temizlik işlerinde yardım edecek. Kahvaltısını edip de gelmiş, çok tok gözlü, beklentimin kat kat üzerinde görgülü bir hanım. Tanıştığıma çok memnun oldum bu kadar kendini geliştirmiş biriyle, birlikte uzun süre devam edebiliriz, aynı kafada olmak kıymetli bu zamanda...

Öğlen üzeri evi ona bırakıp dükkana geçtim, epeydir ertelediğim bir siparişimi boyamaya başladım. Bu kez ağaç evler yapan tatlı bir Alman çiftin düğünü için orman hayvanları ve yapraklarla tasarladığım, çok farklı bir çift ayakkabı...
Bana her seferinde bambaşka kapılar aralayan bu işe teşekkür ediyorum!
Yeşiller, tilkiler, çam kozalakları, rakunlar ve meşe palamutları arasında geçti günüm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder