6 Nisan 2017 Perşembe

2842

(05 NİSAN ÇARŞAMBA)

Sonunda enerjik bir güne başladım; yoga matı üzerinde, kediler etrafımda!
Öğlene kadar biraz siparişlerim üzerinde çalıştım ve yeniden ayakkabı boyama fırsatı bulduğuma sevindim-diğer işlerle uğraşmaktan asıl işim olan tasarıma vaktim kalmıyor artık...
Öğleden sonra eşim güzel bir sürpriz yaparak eve erken gelince beni dükkana bıraktı, yeni anlaştığım kargo şirketi ile görüşüp program kurulumu yaptık.
Reklam teklifi ile görüşmeye gelen bir yerel gazete temsilcisi ile de anlaştık, umarım getirisi çok olur.
İşleri hallettikten sonra arkadaşımızın eski barına komşu çiçekçiye gittik, çok tatlı insanlar bu yaşlı çift; hem sürekli bize hediye çiçek gönderirler hem de bir sürü kediye bakarlar dükkanlarında. Kimbilir onlarca kedi doğmuştur burada, biz de yeni yavrulara bakmaya gittik zaten. Onlara yer yaptık mama bıraktık, yuva bulmak ümidiyle ayrıldık.
Uzun uzun eve yürüdükten sonra akşam yemeğine barbun kızartırken yorulmuştuk artık, mis gibi bir bahar salatasıyla tadını çıkardık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder