7 Mart 2017 Salı

2812

(06 MART PAZARTESİ)

Her pazartesi gibi biraz telaşlı ama hepsinden biraz daha tatlı başlayan bu pazartesi günü, birlikte güzel bir kahvaltı edecek vaktimiz olduğuna sevinmiştim. Seni benden epey uzaklara taşıyacak olan uçak öğlen kalkıyordu ve seni mutsuz uğurlamadığıma memnundum.
Öğleden sonra işlerimi toparlayıp, menekşelerime su verip, kedilerimin suyunu mamasını tazeleyip çamaşırları topladım ve akşamüstü anneme geçtim.
Üzerimde bir durgunluk vardı, sabahtan beri hiç çalışasım yoktu aslında. Ben de tembellik hakkımı kullandım ve anneannemle dedemi yemeğe çağırmaya karar verdik akşam.
Yaşlılık fena bir durum, bir kez daha anladım. Anneanme yeni telefonunu ve dedeme yeni tansiyon ölçüm cihazını kullanmayı öğretmeye çalışmak umut kırıcıydı resmen. Artur'da birlikte tatil yapma fikrimi bir daha düşünmeye karar verdim, yoksa çok komedi yaşanabilir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder