13 Şubat 2017 Pazartesi

2790

(12 ŞUBAT PAZAR)

Hala kendime gelemedim ve sürekli ilaç alıp uyuya kaldığım kısır döngüden çıkamadım.
Beni neşelendirmek için harika bir kahvaltı tabağı hazırlamış eşim; portakal suyu sıkmış, omlet yapmış, peynirleri ve füme etleri incecik dilimleyip dizmiş...
Karşı koyulacak gibi değildi, dünden kalma açlığımla silip süpürdüm.
 Bir film seyredelim dedik, Manchester by the Sea beğenildiği konuşulan bir film.
Sakin temposuna dayanamayıp bir ara uyuya kalsam da fena bir film değildi. Yine de çok etkileyici bulmadım, buruk bir hikaye anlatıyordu.

Uykularım ve ilaçlarım arasına bir film daha sığdırmayı başardık; Denial, soykırımı kanıtlamaya çalışan Yahudi bir yazarın gerçek öyküsü...
 Bana mantıksız gelen bir konu baştan itibaren; Nazi soykırımı inkar edilebilir mi ki cidden? Mahkemeye taşınacak bir mevzu mu hala, 50 yıl sonra?
Eli yüzü düzgün bir film olsa da, çok akılda kalıcı bir yanı yoktu bunun da.

Tembelliğin dibine vurduk ve dışarıdan pizza söyledik, yine en sevdiğimiz dizimize döndük akşam. Breaking Bad, gecikmeli keşfimiz, birlikte izlemeye başladığımız ilk ve tek dizi oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder