13 Şubat 2017 Pazartesi

2788

(10 ŞUBAT CUMA)

Biraz saçmaladık bugün, orası kesin.
Gün içinde zaten ada çayına dadanmıştım hafiften boğazımın yandığını hissettiğim için.
Akşamüstü hazırlanmaya başladım, ojelerim son dakikada bozulunca şu yapıştırma tırnakları denemeye karar verdim. Biraz acayip dursa da kurtarıcı oldular benim için.
trimony paletimi deneme fırsatı bulduğuma sevinçli, yetişmek konusunda biraz gergin olarak çıktım dışarı. Buz gibi havada rüzgar estikçe paltomu kapamaya çalışarak metroya yürüdüm.
Eşimle buluşup Tünel tarafına çıktık.
Que-tal'de rezervasyonumuz vardı, balayını yad etmek için jamon tabağı ile bir şişe İspanyol şarabı söyledik. Ardından Galiçya usulü ahtapot ve deniz mahsülleri tabağı istedik. Ahtapotu çok beğendim ama haşlama deniz ürünleri tatmin edici gelmedi. Fiyatlar belki Malaga düzeyinde, fakat porsiyonlar daha küçüktü.
 Yine de Iberian ham tadını hatırlamak güzeldi!
 Galiçyalı ahtapot aslında Malaga'dakinden daha lezzetli geldi bana.
Sohbete yine biraz kıskançlık karıştı, ihtiras ve intikam kokusu sindi...

Buradan kalkıp Sensus'a oturmaya karar verdik; şaraba doyamamıştık daha!
Şarküteri ve peynir tabağı istedik Yanık Ülke şarabının yanına. Burası her zaman güzel vakit geçirip memnun ayrıldığımız bir yer, uzun zamandır gelmemiştik ve aynı kaldığını görme keyifli...
Şirketimin yıl dönümü ile benim güme giden doğum günümü bir arada kutlamış olduk, bir şişe daha söyledik 2.yi bitirince. "O son şişeyi içmeyecektik!" dedirtecek şekilde bitti gecemiz. Ama güzel taraflarıyla hatırlamaya söz verdik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder