24 Nisan 2016 Pazar

2496

Kahvaltıya arkadaşlarımıza davetliyiz; her zamanki gibi çok yeyip güzel sohbet edeceğimiz bir pazar günü...
Nişan organizasyonu bizde, o yüzden konuşup danışacağımız çok detay var: hediyelikler nasıl hazırlanmalı, yemek menüsüne neler dahil edilmeli, yüzük tepsisi nasıl süslenmeli...
Arayıp da bulamadığım şamdanlarla vazoyu arkadaşımdan ödünç almaya karar veriyorum, istediğim pasta da çok beğenilince aklımda her şey biraz daha netleşiyor.
Evden rahatlamış ayrılıyoruz ve yüzük bakmaya gidiyoruz.
Alyans tasarımları fena, ancak 1 seçeneği beğeniyoruz her girdiğimiz mağazada; aslında ilk denediğimiz ikimizin de içine en çok sinen oluyor.
Parmağıma taktığımda bana ait hissediyorum ve bu yüzüğü taşıyacağım günleri düşünüyorum...
Akşamüstü arkadaşımızın barına komşu çiçekçi amcaya uğrayıp mavi irisler ve beyaz lilyumlar beğeniyoruz nişan buketim için.
Yağmur bastırıyor ara ara, şanslı, heyecanlı bir gün!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder