14 Nisan 2016 Perşembe

2486

Bunaldım artık, bir buçuk aydır bir düzene oturtulamayan EU gönderilerinden, vergi sıkıntısıyla ilgili kimsenin yardımcı olamayışından, herkesin farklı bir bilgi vermesinden ve kimsenin işini doğru dürüst yapmıyor oluşundan, telefonlarda dert anlatıp yardım beklemekten ve defalarca aynı şeyleri konuşup bir cevap alamamaktan usandım.
Bunlarla vakit kaybederken üstelik asıl işimi yapamaz oldum ve herkesi bekletmenin stresiyle, önümü göremeyişimin verdiği belirsizlik hali de iyice yordu beni.
Her şeyle tek başıma uğraşmak zorunda olmak cidden zormuş, bu işte hem tasarımcı, hem muhasebeci, hem tedarikçi, hem üretici, hem fotoğrafçı ve hem de gümrük müşaviri olmak gerekiyor!
Her şeyi halledeceğim sonunda, biliyorum, tek istediğim, şimdi tek ihtiyacım olan sensin benim koca kafalı kızım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder