23 Aralık 2012 Pazar

1276

(21 ARALIK CUMA)

Kırmızı Gece

Haftasonu tatiline erkence girdim bu hafta, çok da güzel oldu; hem dinlendim, tembelliğin dibine vurdum, hem de biraz eğlendim, arkadaşları gördüm.

Perşembeyi perişan eden kar baskınının ardından, kıyamet hala kopabilir umudu/korkusuyla cuma günü bir iki işimi hallettikten sonra güzel güzel giyinip çıktım. Kıpkırmızı eteğimle dikkat çekici, düz siyah çizmelerimle olabildiğimce rahattım. Kırmızı deri eldivenlerim ile siyah suni-kürk kalpağım sayesinde soğuk pek içime işlemiyordu, kısacası keyfim yerindeydi.

İlk durağımız Galata'nın tatlı şarap butiği Sensus oldu; birer kadeh şarap eşliğinde otlu kek anıları,uyuşturucu etkisinde ortaya çıkan paranoya gibi eğlenceli muhabbetler çevirdik. Ardından aç karna şarapla yanan midelerimizi en iyi pizza olmakla övünen sevimli bir İtalyan restoranında doldurduk: önden gelen pideleri bandığımız zeytin ezmesi ve domates-mozarella salatasının peşinden bol peynirli ve jambonlu bir pizzayı bölüştük.

Tahminimizden biraz fazla doymuş biçimde ve bize gösterilen ekstra özenle hafif şımarmış vaziyette birer Jack-Kahlua shot devirmek niyetiyle her zamanki bara uğradık ve tanıdıklara selam ettik. Kırmızı eteğimin çok yakıştığını, balerin gibi göründüğümü duyunca gülümsedim.

Başlangıçta bir masayı ancak dolduran doğumgünü ahalisi gece ilerledikçe kalabalıklaştı ve hareketlendi. Önden Tekila-Kahlua-meyvesuyu karışımı tuhaf bir kıyamet kokteyli, susayınca bir bira ve masaya gelen fındık votka-Baileys shotlarla açılıp gevşedim ve doğumgünü sahibesi ile herkesi kendimize baktıran dans figürleri sergiledik.

İyice ısınan gece, hızını alamayınca karşı bara geçen biz kadınlar matinesi tadındaki grup için keyifle sürüyordu. Yine çeşitli tatlı kokteyller hazırlandı bizim için, yeşil shotlar ikram edildi. "Hayatımda hiç bir kadına kırmızının bu kadar yakıştığını görmemiştim." iltifatını alan kırmızı rujumu, arada bir tazeledim.

Epeydir gecelere ara vermiştik, gündüz çıkıyorduk da-dans etmekten terlemeyi, değişik insanlarla tanışmayı, birkaç shot sonrası bardağı masaya koyarken devirmeyi özlemişim. Bu gece sabahı da bulurdu ya neyse-3 gibi kendimi duşumu almış, dişlerimi fırçalamış, makyajımı çıkarmış, yatağa girmeye hazır bulunca şaşırdım-fazla şaşırmama kalmadan sıcacık uykuya yattım...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder