5 Aralık 2012 Çarşamba

1259

(04 ARALIK SALI)

Bir kere düşmeye başladı mı, yuvarlanıp gidiyor her şey...

Birkaç gündür, ufak ve önemsiz konular üzerine yanlış anlamalarla başlayan gerginliğim(iz), istikrarla gün be gün tırmandı ve sonunda bu gece zirveye bayrak dikti.

Tam olarak hangi gün döneceğini bilmemem, aradığımda sana ulaşamamam ve belki de bir doğumgününe gitmiş olduğunu düşünmem sebep oldu buna- birlikte gideceğimize söz verdiğin bir doğumgününe...

Pazar sabahı ikimizin birden sinirini bozan, aslında diğer insanların sıkça başlarına geldiği halde bizim kırk yılda bir yaşadığımız için büyüttüğümüz sorunun senin ve benim aklıma taktığı soru işaretleri iki gündür yakamı bırakmadı.

Senin bu sorunu, kendi başarısızlığın olarak algıladığını, hatta son derece itici biçimde, yalnızca kendin için endişelendiğini fark ettiğimde birden geriye çekildim. Senden uzaklaştım.

Ben sorunun benden kaynaklı olmasından korkuyordum başından beri; artık beni çekici bulmuyor mu, başka insanları mı istiyor, yahut başka şeylere mi yöneliyor diye endişelenmiştim. Ben çok iyi biliyorum ki; her şeyin temizi, doğalı, safı en güzeldir. Senin, son zamanlarda ben farkında olmadan kirlendiğinden şüphelendim.

Eğer öyleyse, bu beni de mi kirletir diye içim içimi yedi. Ama, düşündükçe yine de hiç pişman değilim, iki yıldır kendimi yalnızca senle paylaşmış olmaktan. Çünkü aramızdakinin bu kadar harika olmasını sağlayan buydu.

Birkaç gün geçtiği halde ve beni rahatlatan birkaç laf ettiğin halde, hala sesini bu akşam böyle canı sıkkın, rahatsız duymak beni hem üzdü, hem korkuttu. Bir hafta öncesinde ne kadar muhteşem bir akşam geçirdiğimizi, karşılıklı rakı içerken birbirimizin gözlerine bakarak konuşup gülüştüğümüzü, beni beğendiğini ve istediğini hissettiğim o geceyi hatırladım- her şey nasıl değişmişti?!

Sorgulamaya o an başladım: belki de ben görememiştim ama, aslında her şey o kadar da harika değil miydi? Geriye dönüp baktığımda, hep kendimi daha hevesli görünce utandım. Ben sana kendini dünyanın en çekici erkeği gibi hissettiriyorken, senin gözünde kendimi dünyanın en güzel kadını gibi görmediğimi acıyla anladım. Öfkelendim! Benim gibi bir kadın, yanındaki adamın onu beğenip beğenmediğini sormamalı!

Bakalım, sular nasıl durulacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder