13 Ocak 2024 Cumartesi

5291

 (17 ARALIK PAZAR)

Bir süredir tepkisiz kalışın hayatımın anlamsız hissettirmesine yol açıyor. Üstelik kısa bir süre-ürkütücü.

Emirli'ye bakmaya geldik, kedilerin burada olduğunu görmek rahatlatıcı ve işlerin yakında bitiyor olması sevindirici. Gerçi ben gündemimdeki işlerden dolayı pek heveslenemedim burası için henüz.

Dönüşte bir kahve içelim istedik, ama bir çeşit dolandırıcılığa maruz kaldım ve 1 saat bununla uğraştım. Aslında basit bir online ödeme yolsuzluğu-nasıl da anlayamadım? Çünkü çözümleyemediğim bir durum vardı aklımın kenarında hala, hemen düştüm tuzağa. Neyse ki bir şey kaybetmeden fark ettim. 

Akşama dersimiz vardı ve dersten hemen sonra paylaştığım Aldoux Huxley sözüne tepkisiz kalmadın: 

"There isn't any formula or method. You learn to love by loving- by paying attention and doing what one thereby discovers has to be done."

Let me learn to love.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder