12 Aralık 2023 Salı

5269

 (25 KASIM CUMARTESİ)

Emirli'de tadilat başladı ve birkaç hafta sonu orada olamayacağız; bu dönemi şehirde fırsat bulamadığımız aktiviteleri yaparak geçirmek istiyoruz.

Kızlarla kahvaltıya gidelim dedik bugün; her zamanki favori cafemize oturduk. Onlar için seçtiklerimizi biz yedik ve kızlar sadece simit ekmek yediler, ama yine de kötü geçmedi. Tabi kaotikti ve ne yediğimizi anlayamadık.

Çıkışta sahildeki parka götürdük onları; fırtınalı deniz muhteşem görünüyordu. Rüzgara rağmen parkta eğlenmeleri çok hoşuma gitti, değişiklik oldu onlara da. Kedi köpek maması alıp döndük eve, Emirli'ye gidemiyoruz dediysem, hayvanları aç bırakmıyoruz yine. 

Öğlen kızlar uyumadı. Bir süre yatakta kaldıktan sonra tekrar onları kaldırıp yemek yedirdim. Önce bir öfkeye kapıldım; neden hafta sonu uyumuyorlar, niçin bu kadar zorlanıyorum ben tek başımayken diye. Zaten hasta olacak gibi hissediyorum; boğazımda bir gıcık var ve hiç dinlenemiyorum. Leyla da öksürüyor. 

Akşamüstü uyuya kaldılar neyse ki, ben de azıcık uzandım. Akşam bir şeyler yedikten sonra bir film noir açtık; bayılıyorum bu tarza! Dışarıda fırtına, içeride mutlu kedilerle eski bir film-işte benim konfor alanım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder