7 Ekim 2020 Çarşamba

4123

 (06 EKİM SALI)

Bugün meditasyona başladım, geçen ay niyet etmiştim ama ancak bu sabah olabildi. Tahminimden daha sakin kalabildim, düşünceler çok da akın etmedi zihnime. Hayatıma oturtmak istediğim günlük rutinin ilk adımını atmaya çalıştım bugün; sabah hapımı aldıktan sonra 2 saat bir şey yemeden durdum ve bu bekleyiş bana zor gelmedi. 

Kahvaltıyı geç yaptım, ardından çalışmaya başladım. Sosyal medya için içerik üretmek ne kadar vaktimi alıyor, bir kez daha farkına vardım. Akşamüstü arkadaşlarım aradı, uzun uzun telefonla konuştuk. Gelecek endişeleri ve son 6 aydır hissettiğimiz yoksunluk en sık tekrarlanan mevzularımız...

Akşam yürüyüşe çıktık ve mahalle kedilerini besledik; bir yandan konuştuk. Düşünüyorum da, şimdi birden pandemi bitse, her şey serbest olsa ilk ne yapardık? Başta hep bu sürecin biteceğini düşünür ve bir sonraki ayı beklerdim, artık içimden gelmiyor sanki pek çok şey. Kimle buluşmak isterdim, nerede nasıl vakit geçirmek isterdim fırsatım olsa? 

Bu kadar yoksunluğunu çektiğim anlamlı sohbetler, heyecan veren tanışmalar, anlaşıldığımı hissettiren buluşmalar... Düşündüm durdum ve gece rüyamda yaşadım yine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder