23 Mayıs 2019 Perşembe

3620

(22 MAYIS ÇARŞAMBA)

İlk terapi seansıma gittim bugün; bir süredir aklımdaydı erteliyordum, artık başlamam gerektiğini düşündüm ve başladım sonunda.
Biraz gergindim tabi giderken, ama çok rahatlatıcı bir kadınla karşılaştım. Kendinden örnek veren açık, samimi biri olduğunu görünce ben de açıldım, içinde bulunduğum durumu anlattım.
Daha yeni başladık, umarım bana iyi gelir ve zihnim berraklaşır. Kısa zamanda yol alıp netleşmeyi umut ediyorum...
Çıkışta bir süre aklımda dönüp durdu konuştuklarım, biraz zamanımdan çalacak belki bu terapi süreci ama bir şekilde yetişeceğim artık. Bu hafta çok hızlı geçti; bir yandan diyet ve sporu devam ettirdim ve kilo vermeye başladım-çok mutluyum bunu başardığım için-bir yandan bir sürü farklı işi halletmeye çalıştım. Cuma akşamına da geçen aylardan beri aklımda olan piyano konserine yer ayırttım, istediklerimi bir bir yapıyor olmak bana güç veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder