30 Mart 2019 Cumartesi

3566

(29 MART CUMA)

Yine uyuyamadım ve hastalığı da tam atamayınca haliyle bugün pertim biraz. Hava birden inanılmaz soğudu, Mart sonu fırtınası geldi. Parktaki yavru kediyi her gün beslemeye çalışıyoruz, aklım onda kalıyor biraz.
Bugün de seramik atölyesine gittim, hocamız hastaydı, biz 3 kişi çalıştık sakin sakin. Sohbeti tatlı insanlar var burada, hepsini ayrı seviyorum. Akşamüstü çok yorgun hissediyordum eve döndüğümde, hiç çıkasım yoktu aslında. Ama arkadaşımın doğum günü, kendimi zorlayıp hazırlandım. Dışarı çıkınca açıldım biraz, bir cin tonik de iyi geldi aslında.
Kadıköy barlar sokağının bir zamanlar en cool mekanı Arka Oda'yı bu gece çok sevimsiz buldum; hem doğumgünü pastamızın mumlarını yaktırmadılar hem de kavga çıktı çalışanla müşteri arasında. Gergin ayrıldık, üstümüz başımız duman olmuştu, sigara kokusu sinince nefret ediyorum.
İyice dinlenmeye ihtiyacımız var!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder