18 Mart 2019 Pazartesi

3555

Haftanın ilk günü ve son birkaç haftadır çok yoruldum, hafta sonu da işlere pek bakmadım. Biraz nefes almak istedim, yine de dinlenemedim pek. Bugüne gecikmeli başladım, egzersizi pas geçtim, hatta kahvaltı bile etmeden çıktım.
Annem bana kıyamayınca dışarıda bir simit yedim, bugünkü planım biraz alışveriş yapmak. Ev bomboş ve bahara hafif girmek istiyorsak biraz sağlıklı tarifler yapmalıyım. Önce pazara gidiyoruz; tezgahlara bahar gelmemiş tam, yine de mis gibi içim açılıyor gezerken... Sultani bezelye çıkmış ama daha az, frambuazla böğürtlen henüz gelmemiş ama çilek birkaç tezgaha düşmüş bile.
Taze nane, taze sarımsak kokularıyla dolup çıkıyoruz, sırada sabit pazardaki eski kasaba uğramak var. Eski usül çok hoş bir çarşı burası; biraz daha pahalı ama her şey güzel. Balıkçısı, sakatatçısı, kasabı...
Ardından yoğurtluk süt ve yumurtamızı da alıp elimiz kolumuz dolu eve dönüyoruz.
Aldıklarımı yerleştirmek, ev, toparlayıp örtüleri silkelemek derken zaten bugünü ev işlerine ayırmak lazım. Ama gözlüğüm gelmiş, heyecanla almaya gidiyorum. Bir kahve molası da verip geçen günden aklımızda kalan çantaları aldıktan sonra eve dönüyoruz.
Ancak akşamüstü masa başına geçiyorum, biraz da piyano çalma fırsatım olabiliyor. Yoğun bir gün, pazartesiler biraz böyle oluyor. Umarım bahar bize mutluluk ve enerji getirir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder