22 Ocak 2019 Salı

3499

Bugün dünkü kadar verimli geçmedi, erken de uyanamadım. Nedense bu aralar böyleyim; rüyalarda kayboluyorum sonrasında da üzerimde bütün gün bir ağırlık...
Rüyamda bu kez çok enteresan şeyler gördüm; eski bir yakın arkadaşımın abisi ile evlenmek üzereymişiz-ne alaka- ama ben aslında onu sevmiyorum da bir yandan da benim için iyi olur diye düşünüyorum. Tuhaf bir edilgen pozisyondayım, adam çok saygı duyduğum ve beni sevdiğini bildiğim biri, annesini de ayrıca çok severim, daha ne olsun diyorum kendi kendime... Tuhaftı.
Ardından sabah ikinci postada sanki bir konserin backstage'indeyim, askerdeki biriyle telefonla konuşuyorum; annesi hastalanmış ve sıkıntılı bir dönemdeymiş. Telefonda biraz dertlerini dinledikten sonra nasıl olduysa backstage'te iki ara bir derede öpüşüyoruz...
Aklımda bunla uyandım tabi, bir süre devam ettim içimden konuşmaya.

Bugün annemi mutlu etmeye söz verdim, son zamanlarda dedemin ameliyatı anneannemin ameliyatı derken, her hafta sonunu onlarda geçirmesi gerekti. Üst üste birkaç gece onlarda kalınca kadıncağızın ruhu karardı, haklı olarak. Onu bir kaç gündür sinirli ve sıkkın görüyordum, bugün biraz hava almak iyi gelecek...

Kadıköy'e geçtik birlikte, Moda'ya yürüdük. Hem alışveriş yaptık, hem kahvemizi içtik, hava da güneşli-ooh mis! İnsan büyüdükten sonra annesine bir şey hediye edince mutlu oluyormuş, ben de beğendiği bir hırkayı aldım ona. Evde kaybettiğim boyaları aldım, eczaneden eksiklerimi...

Döndükten sonra da müşterilere cevap yazıp eskiz yapmaya devam ettim; sosyal medya paylaşımları derken zaten akşam oluverdi bile. Bugün de böyle geçti, hayat da böyle geçiyor işte. İçimde bugünlerde bir bahar havası, hayırdır inşallah! Bir her şeye boş verme hali, bir aklına eseni hesapsızca yapma isteği ki-hayrolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder