22 Aralık 2018 Cumartesi

3467

(21 ARALIK CUMARTESİ)

Uykusuz geceler bu aralar peşimi bırakmıyor, bu güne de en yakın arkadaşıma yatakta terapi yaparak başladım. Kendim ne haldeyim ki millete terapi yapıyorum orası belli değil.

Birkaç saat konuştuk, anlattı anlattı bitiremedi-acı çekerken çok zor hayat.
Öğleden sonra kısacık seramik atölyesine uğradım, annemle kahve içmeye oturduk ardından.

Akşam yine seramik atölyesinin yılbaşı partisine katıldım, tam bir kadınlar matinesiydi. Çocuklarıyla anneleriyle gelenler, bir sürü kadının doluştuğu, kiminin göbek attığı kiminin kenara çekildiği komik bir ortam. Birkaç kişiyle tanışıp muhabbet ettim ben de, kapı önü sigaralarına dahil oldum.

Çerkesliğim beyazlığımdan belliymiş ve yaşımı hiç göstermiyormuşum, iltifatlarla şımartıldım. Şampanya patlatıp içerken, ayrılık acısını yaşayan arkadaşımı teselli ederken, bir kenarda sohbet ederken içimde hep biraz...

İyi ki tanımışım dediğim birkaç dost ediniyorum buradan, keyifli bir akşam oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder