15 Mart 2018 Perşembe

3185

Biraz bunaltıcı bir gün...
Yağmurlu kapalı bir güne başım ağrıyarak uyandım, son günlerde kendimi mental ve fiziksel olarak iyice yormuşum. Bir gün araya ihtiyacım var aslında ama ne mümkün.
Öğlene kadar rutin gündelik işlerimi toparladıktan sonra istemeye istemeye evden çıkıp aklıma takılan soruları sormak için KOSGEB'e gittim. Öyle anlaması zor bir sistem ki, sinirim bozuldu artık bu işle uğraşmaktan. Son aşama olan ödeme talep formunda takıldım, bir iki detayı yüz yüze görüşmek için çıktım geldim sonunda.
İçerisi yoğundu, girip derdimi anlatabildiğime sevindim en azından. Sonuçta anlamış oldum ki; bazı teknik sebeplerden dolayı düşündüğüm kadar destek alamayacağım gibi duruyor, bir iki evrakı daha halletmem gerek öncelikle. Tabi canım sıkıldı; çünkü çaba sarf ediyorum ama yine de ne yaparsam yapayım sanki tamamından yararlanamıyorum gibi, yıpratıcı bir süreç. Yine de benden beklenenei anlayabildiğime sevindim.
Umudumu kırmayacağım, belki yarısını şimdi kalan yarısını önümüzdeki sene alabilirim, araştıracağım.
Çıktığımda hava açmıştı, hafta sonu da ısınıyormuş zaten. Annemle IKEA'ya uğrayıp hem yemek yedik, hem biraz alışveriş yaptık. Baharı karşılamak için kendimize birer saksı sarmaşık aldık, epeydir aklımda olan bitki çayı demliği ve hayatımızı kurtaran kedi tüyü toplama ruloları...
Akşam kendimi biraz boğulmuş hissediyorum, yetişmeye çalıştığım bütün bu işler arasında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder