23 Kasım 2017 Perşembe

3074

Sakin başlayan gün, öğleden sonra hareketlendi.
Kahvaltıda kendime mantarlı omlet ziyafeti çektim, ardından mutfağı toparladım.
Müşteri mesajlarına geri dönüp biraz boyama yaptıktan sonra doktor randevularım için yola çıktım.
Yürüyerek gidip geldim hastaneye, biraz açılırım diye.
Aslına bakılırsa hiçbir şey netleşmedi ve sinir bozucu geçti; tahlil sonuçlarını almak için in çık dur sürekli, doktorun yanına gir çık gir çık...
Yine de bitmedi, kurtulamadım ve ultrasonu yarına bırakmak zorunda kaldım.
Hayatıma şimdilik bir tiroid yetmezliği mevzusu girdi; günlük alınan bir ilacım oldu.
Asıl gıcığı da; beni içten içe geren ve hayatımda şu an büyük soru işareti bırakan testin sonucunu doktorun yorumlamayı beceremeyip beni bir hematoloğa göndermesi oldu.
Cumartesi bakalım neler duyacağız, umarım her şey yolunda gider...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder