26 Mayıs 2017 Cuma

2892

(25 MAYIS PERŞEMBE)

Sabah bisiklete bindikten ve iyice terledikten sonra çıkardığımız yeni modellerden altın rengi işlemeli botu bitirdik. Çok gösterişli oldu, umarım yolu açık şansı bol olur!
Acil gönderilerimi verip trafiğin de coşmasıyla öğleden sonra ancak eve dönebildim ve canım hiç yeni bir ayakkabıya başlamak istemedi. Biraz uçak biletlerine baktım ve İspanya'nın aşırı pahalandığını görünce üzüldüm, Kurban bayramı hayallerimiz suya düştü sanırım. Bir de balayında biz nasıl bu kadar uygun bilet bulmuşuz acaba, 4te biri fiyatına!

Belki Beyrut'a gideriz, o hala geçerli bir plan. Akşamüstünü de ev hanımlığım tutup mutfakta geçirdim ve fırın mücverle mantarlı avkadolu kinoa salatası yaptım. Aşırı cooluz sanki!

Akşam yemeğinden sonra bir İspanyol gerlim filmi izlemeye karar verdik: The Invisible Guest
 Son yıllarda seyrettiğim İspanyol gerilimleri genelde iyi çıkıyor, bu da zekice kurgulanmış intikam-adalet öyküsüyle tatmin eden bir filmdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder