4 Mart 2016 Cuma

2445

Gündelik İşlerin Laneti
Lanetli başlayan bir gün adeta; sabahın köründe uyanıp erkenden noteri kapısını çaldık, atla deve değil-arabayı şirkete devredeceğiz.
İlk aşamayı o kadar hızlı geçtik ki inanamadım-derken vezne aşamasında takıldık zira yine sistem gitti.
Olabiliyor böyle şeyler, bir haftadır sistem sabah 9da kilitlenip akşamüstü belirsiz bir saatte gelebiliyor-normal karşılanıyor.
Hindistan'ı bazen özlüyorum-neyse...
Orada beklemekten vazgeçip bari diğer işlerimizi aradan çıkaralım dedik ve Turkcell hattımızı devretmek niyetiyle bizi yönlendirdikleri şubeye yola koyulduk.
Sabah sabah trafik vardı ama en azından şubenin yer aldığı avm.de 10 gibi bir şeyler yeyip kahve içebildim de gözlerim açıldı biraz.
Turkcell'de kurumsal tariflerin 75tl.den başladığını öğrenince pek de manalı olmayacağına karar verip buradan elimiz boş ayrıldık.
Sırf bu yüzden gelmiştik ya, bari bir de aklımdaki Revlon rujlara bakayım dedim onlar da bu şubedeki Watsons'ta satılmıyormuş.
Anlayacağınız bugün hiçbir şey olmuyor, olamıyor.
Yılmadık bu kez de Vodafone hattını devretmeyi denedik. Yarım saat telefonda yardım almaya çalışan görevli kızcağıza tüm belgelerimi sundum ama sonunda yetkili olmadığını söyleyince bu iş de burada kalmış oldu.
Yetkili birine ulaşmak, en azından yetkiliyi tanıyan bilen varsa onla konuşabilmek umuduyla müşteri hizmetlerinde aktarıla bekleye bir yarım saat daha harcadıktan sonra derdimi anlattığım kadın bana kurumsal işlere bakan şubelerinin Anadolu yakasında sadece 3 yerde olduğunu aktardı: hepsi de en sevdiğim semtler olan Kartal, Ümraniye ve Ataşehir'e bu saatten sonra gitmek fikri beni devirden vazgeçirdi.
Birkaç telefon görüşmesinde tekrar tekrar meramımı anlattıktan sonra ne olduysa şansım döndü; akşamüstü hem Vodafone bir elemanını evime göndererek 5dakikalık işi halletti hem de aradığım rujları başka bir yerde buldum.
Lanetli başladı ama yine bomboş geçmedi sağolsun...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder