8 Mart 2015 Pazar

2084

Ne zaman kadınlar hayatın gerçeklerini kabullenecek güçte olacak, ne zaman gerçekte var olmayan saçma sapan kavramlara inanmaya ihtiyaç duymayacaklar o zaman bir devrim başlayacak.

Ne eğitimli yahut kendi ayakları üstünde duran kadın tanıdım; "lazer dolgu"dan bahsediyorlar onları seks objesi olarak gören erkeklere kendilerini beğendirmek için.

Ne genç kızlarla karşılaştım; bizim tam medenileşmemiş ülkemizde giyemedikleri mini eteği yurt dışında giyebildikleri için Avrupa'yı medeni sanan.

Ben yine şeytanın avukatlığını alayım da çuvaldızı kendi cinsime batırayım bu günde.

Bir ortamda iki kadın varken birinin gizlice diğerinin kuyusunu kazmaya çalışmadığını görmedim pek.

Bir erkek kendisine asılınca çok öfkelenen bir kadının, biraz daha zengin ve havalı başka bir erkek ona daha pis asılınca sırıttığını gördüm.

Kendisini sergilemeyi seven kadınların, beğenmedikleri adamlar seyirci olduğu zaman hırçınlaştıklarını izledim.

Açıkçası; en yakın arkadaşlarım dahil- kısa zamanda ensesi kalın cüzdanı kabarık bir adam bulup ona sırtını dayamayı hayal etmeyen bir kadın çok az tanıdım.

Önce kadının kendine tam inanmasıyla başlayacak her şey.

Kimsenin elini tutmadan başı dik yürüyebildiğinde...

Yola çoktan yalnız çıkmış kadınlara selam olsun!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder