30 Eylül 2013 Pazartesi

1557

(28 EYLÜL CUMARTESİ)

Evde kendime vakit ayırmayı ne çok özlemişim! Ve evet; bunu evde çalışan biri söylüyor!
Tuhaf ama evde çalışsam da, kendi işim benim o kadar zamanımı alıyor ki epeydir şöyle dolabımı toplamaya, kıyafetlerimi elemeye, ne bileyim yeni bir grup keşfedip müzik dinlemeye fırsatım olmamıştı. Akşamları çok yorgun olmazsam yatmadan evvel kitap okuyabiliyorum sadece.

Bu cumartesi beni geren haberlerden uzak kalmaya ve maillerimi kontrol etmemeye karar verdim.
Filmekiminde gösterilecek filmlere tek tek göz atıp aralarından bir kaçının altınız çizmek, birkaç yeni şarkı açıp fonda dinlemek, bienal üzerine bir iki yazı okumak ve okumayı istediğim kitapları unutmadan bir deftere not düşmek beni pek mutlu etti!
Tırnaklarıma oje sürmek, ayaklarıma bakım yapmak ve dinlenmek...

Akşam Kadıköy'de bir iki bira içip erkek arkadaşımla sohbet etmek için keyfim yerinde, dinlenmiş ve hastalığın izlerini silmiş vaziyette dışarı çıktım, uzun zaman sonra makyaj bile yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder