9 Eylül 2012 Pazar

1173

Çocuk-ça Hazine:

Anneannemin evinde geçici ikametimize başladığımız bugün, ilk iş dolapta kendime yer açıp elbiselerimi ve ceketlerimi astım. Ardından odayı karıştırmaya başladım; tuvalet masasında kristal şişelerde iki parfüm, iki mercan kolye, düzgün katlanmış bluzlar.... Bembeyaz ütülü çamaşırlar, çoraplar dizili çekmeceye kendi rengarenk iç çamaşırlarımı koydum. İki dolap çekmecesini boşaltıp, spor kıyafetlerimi ve tshirtlerimi yerleştirdim. Küçükken anneannemin rujlarını, ojelerini, kolyelerini karıştırmaktan gizli bir hazine bulmuşçasına haz aldığımı hatırlayınca, önümüzdeki günlerde onun minik sandalyesine oturup, yıllanmış alkollü parfümlerini sürünüp, incilerini takıp rujlarını denemekten nasıl keyif alacağımı düşünerek kıkırdadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder