1 Kasım 2010 Pazartesi

495

(31 EKİM PAZAR)

Üşüten Gece:

Sahilde yazdan kalma bir günü geçirelim diye,
Kışın göbeğinde soğukta kaldık, hep birlikte
Üstündekileri çıkarıp bana giydirdi bir çocuk,
Yürüdü benle hızlı hızlı ısınalım diye, sonra
Çadır yapıp ceketi altına sakladı beni,
Koynunda yatırdı, sardı sarmaladı, başımı kapadı
Boynuma bir şey sardı, eldivenlerini giydirdi
Bir ara tuttu kaldırdı sırtlayıp döndürdü beni
Birden ayaklarımdan tutup baş aşağı kaldırdı sonra
Silkeledi, güldürdü, bağırttı, başımı döndürdü

"Yaptığımın tuhaf olduğunu biliyorum" dediğimde
"Belki de ısınmaya ihtiyacın vardır" diye cevapladı,
"Belki üşümüşsündür..."
Üşümüştüm, çok üşümüştüm korkudan
Tir tir titremekteydim umutsuzluktan
Bir arkadaşım öfkeden üşümüştü, yalnızlık korkusundan
Hayal kırıklığından titriyordu, güçsüz erkeklerden bıktığından
Üşümüştük, çok üşümüştük, iyi geldi sarılmak...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder